Kızlar merhaba ben 14 ünde kan verdim 325 çıktı değerim 22 sinde yani bugün de kan verdim 2248 çıktı bu arada son adet tarihim 8 Kasım doktor bugün alttan muayene etti kese var dedi (0.88cm) yazıyor kağıtta bebeği göremediğini söyledi bizi haftaya tekrar muayeneye çağırdı başına böyle birşey gelen var mı ? Doktor çok olumsuz konuştu .