Kızlar haftalardır boş gebelik mi korkusuyla yaşadım artık biliyorsunuzdur beni 🙉 bugün gittik bebişimi gördük doktor çok iyi hiç bir sıkıntı yok dedi kanama vs de yokmuş hatta son adet tarihime göre 7+4 iken bebiş bugün 7+6 göründü.. maşallah ilerden de gitmeye başladı kalp atışı bile o kadar güzeldi ki tabi doktor çok dinletmedi ilk haftalarda bebek rahatsız olabiliyomus..

Bakın teyzeleri biz bu kadariz 7+6 selamlar 🥰 #maşallah 🩶