Nezahatozen bence korkulacak birşey yok yani benimde ağrım geçti korkmadım sevindim bile 😂 ama kafam kadar memem oldu yani😂 bence hormonlar değişiyor ya ilk aylarda o yoğun ağrılar ondan oluyor sana ne diyorum ben sütyen takamıyordum dokunamıyordum bile ama sonrasında farkettim ki ağrım geçtiği dönemde gögsümü incelediğimde hep mavi mavi damarlanmalar oluştu belirginleşti gögüslerimde belkide o ağrılar o damarsal yapılar oluştuğu geliştiği içindi bilemiyorum ama benimde yok şuanda hiçbir ağrım. Bence korkma🤗 herşeyi kötüye yormamak biraz rahat olmak lazım