Fdmgnr MinikMucizem___ önü düğmeli olanlar çok kullanışlı canım 3 takım aldım evdede kullanımı hem rahat hem kolaylik
Bimiyendis MinikMucizem___ bu takımla rahat edebileceğinizi düşünmüyorum, önü düğmeli veya emzirme özellikli daha ince kumaşları tercih edin. Hastaneler çok sıcak oluyor.
bademli_puding MinikMucizem___ önü düğmeli alırsan daha rahat edersin güpür falan olmazsa bebeğini kucağına daha rahat alırsın bebeğin canını acıtmasın
User22 MinikMucizem___ önü düğmeli tercih ettim ben emzirirken kolaylık olması için özellikle hastane için önü düğmeli almalısn bence
Sinemarya58 MinikMucizem___ bende aynı renk aynı model aldım önü düğmeli 1 tane aldım önü rahat açılacağı için rahat edeceğimi düşünüyorum kızımda da bu tarz bir şey almıştım
Fdmgnr 19931994 canım hamileyken denedim normalde l giyiyordum xl aldım şimdi 36 günlüğüz çok rahat oluyor iyiki bol almışım pamuklu hepsi çok kalında değil
Kahverengi MinikMucizem___ kesinlikle pamuk içerikli birşey almalısınız daha rahat oluyor hastanede bide önü düğmeli olanlar lcw baka bilirsiniz ordakiler kalın değil