gulcin46_ bnde böyle 7 8 haftalıkken hep içimden erkek erkek diyordum hatta rüya bile gördüm 😅 ama kız oldu büyük bir şok geçirdim dr a emin misiniz die bile sordum istediğin bi cinsiyet varsa kendini kaptırma sonra insan bi tık üzülüyor ama önemli olan tabi sağlıklı olması :)