Fadimeanne Bugün şeker yüklemesi yaptım idarar yolunda intap cıktı doktorun bu ilacı verdi tek kullnımlık kullanan hamiş anneler ablaları var mı?🙏
deletedmom734 Fadimeanne 35.haftada kullandım tek seferde sıkıntımı şak diye kesti İLTİHAP varsa kullanabileceğin bir antibiyotik öyle olmasa doktorun vermezdi zaten rahat ol
Batuska Fadimeanne ilk hamileligimde çok kullandım her ay düzenli geciriyodum enfeksiyon , şıp diye kesiyor iyi bir ilac
deletedmom947 Fadimeanne bende de sürekli enfeksiyon oluyor. 3 kez kullandım geçiriyor ama tekrarlıyor. Enfeksiyon çok illet bir şey maalesef🤦🏻♀️
Minik_Hanim Fadimeanne dünyanın en güzel ilacı. Yatmadan iç sabah uyanınca tuvalet yaptıktan sonra tüm iltihabi atmış oluyorsun. Hiç bir şey kalmiyor👍
Fadimeanne deletedmom734 kaç gün sürdü ya açıkça bnm büyük abdestim simsiyah olurdu ilaçtan snra isalde normal renge dönştü dim normal mi
deletedmom947 Fadimeanne bana da son içtiğimde ishal yapmıştı. 3 gün sürmüştü biraz daha sürseydi acile gidecektim ama geçti. Koyu renk olmasının sebebi kan ilacından o renk oluyor.
Batuska Fadimeanne ıyi bi ilaç mesaneyi bosalttiktan sonra kullanmak, kullandıktan sonra da sabaha kadar tuvalete cikmamak lazımmış.eczaciniz anlatmıştır tabi.bu şekilde daha etkili oluyor.bol bol su tüketin .geçmiş olsun