Asliigurbuz59 Hanımlar 24. Hafta da plesanta 20 cm yakındaydı doktor yukarı çıkması lazım dedi şuan 28. Haftadayız plesanta 16 cm yakına gelmiş yani daha da aşağı inmiş bu durumda olan var mı?
zeynsya Asliigurbuz59 14 haftalık aşağıdaymiş benimki de. Ara ara lekelenme şeklinde kanamalar oluyor proges tan kullanıyorum umarım zamanla yukarı çıkar korkuyorum açıkçası, ağrılarım da var . Allah hepimizin yardımcısı olsun
dolunay__ Asliigurbuz59 benim de aşağıda tm kapatmıyor bu havta doktura gidecem bakalim çıkmış mı 33 havtalik oldum
3bebekannesiii Asliigurbuz59 bende 21 haftalıkken detaylıda Plesanta rahim agzına yakın ama kapatmıyor dendı 28. Haftada tekrar bakalım dediler benım 22 mm kalmış kapatmasına
Asliigurbuz59 Amin Allah hepimizin yardımcısı olsun , normal doğum sıkıntı oluyormuş sezaryanda bir problem olmaz inşallah zeynsya dolunay__
dolunay__ Asliigurbuz59 çıkmasa sezeryan olcak üç kere kanamam oldu hakimizda hayırlısı olsun Inşallah Canim 🤲
assliaslan Benimde aşağıda plesantam bundan kaynaklı sezaryen olacak, progestan kullandım cünkü 5.ayın sonuna kadar kanamam oldu lekelenme, ama plesantanın aşağıda olmasıyla bir bağlantısı olmadığını söyledi
zeynsya assliaslan benim hem kanama hem kekeleme geliyor ,muhtemel birikmiş kan atılıyor her gün . 3 gündür devam ediyor. Bebeğin eşi alanı kapatıyor orda da kan oluşuyor dendi bana. Yukarı çıkmasını bekleyeceğiz dendi.