Kızlar merhabalar bugün yumurtlamanin üzerinden 7 gün geçti gebelik testi yapayim dedim çok çok silik çıktı gözle görünür şekilde ama resimlerde gözükmüyor ve yumyrtlamadan beride kasik ağrısı karin alt kısmı ağrısı yaşıyorum böyle öğrenen oldumu hamileliğini?