yummyyumos Merhaba arkadaşlar ovulasyon ve gebelik akıntıları nasıl olur bende hiç süt beyazı şeklinde akıntı olmamıştı yumurtlamada yumurta akı gibi olurdu kasıklarımda regli ağrısı var yorumlarınız önemli teşekkür ederim.
turkan403 yummyyumos gebelikle regl akıntısı bir çok ıslaklık oluyo karıştırabiliyosun bazen ama yumurtalamda kasıklarda ağrı ile gelince yumurtlama oluyo süt beyazı gbi yapışkan