Serennn11 19 aralik beta 27 21 Aralık 29 çıktı sonuç yine yıkıldım artık yoruldum beta degeri böyle olup bebek giren varmi sizce ümit varmi
Melekprenses Serennn11 kimyasal sanırım ama.moralini bozma Buda vücudun kendini hamileliğe hazırlaması demek.
Mervs Moralini bozma vardır bi hayır vakti zamanı vardır 2 katı yükselmesi gerekiyor saglıklı gebelik olması için