sakinanneee3 bitanemiz24 Benim kinin bi günü bi günü tutmuyor bi gün çok hareketli bi gün karnım yumuşacık dikkat edince veya dinlenince hissediyorum 😅25+3
Moonlight7 Ben 24+5im maşaAllah hareketleri iyi benim ilk gebeliğim bazen hareketlerini az hissetmek normalmiş diye duymuştum korkmayın bence benim bir hafta öncesine kadar nadir oluyordu gün içerisinde şuan daha çok hissediyorum
bitanemiz24 Moonlight7 Gdwgiovb 24+2 im öyle aman aman hareketli bş bebek değil ama yinede hissedirirdi arada ters dönmüş olabilir mi
Gdwgiovb Merhaba🌸Ben de 24+4 günlüğüm bazen sürekli hissediyorum bazen nadir oluyor genellikle dinlenince soluma uyanınca hissediyorum 😊
Gdwgiovb bitanemiz24 canım benim ne olur ne olmaz sen bi acilden de olsa git görün en azından için rahatlar
Yaseminnny Bazı haftalarda sanki bu sekilde olabiliyor bende de 24 25 arası sakinleşmisti cikolatalar dürtüklemeler etki etmemisti birkac gün boyle sürdü sonrasinda tekrar başladı harekete
Yaseminnny Yaseminnny yani hic hissetmedim değil boyle cok derinden hissediyordum o da cok azdı siz hic mi hissetmiyorsunuz
Yaseminnny bitanemiz24 benim bebişte böyle olmuştu korkutmustu beni baya sonra harekete başladı tekrar ama sizin nasıldır bilmiyorum bazen böyle hareket hissetmedigimiz olabiliyormus galiba yine de bi gösterin isterseniz
Moonlight7 Normal bence ya 2 gün hiç hareket etmezse sıkıntılı diye biliyorum ama yanlışta biliyor olabilirim. Benimki yerinde durmuyor hiç dışardan da hareketlerini gördüğüm oluyor hatta tekme attıkça karnım dalgalanıyor 😂