Yasmnk Ben 35 haftalık hamileyim hala safra çıkarmaya devam sabahları gözümü açar açmaz oluyor birde geçer diye benimde kandırdılar ama geçmedi inşallah senınki geçer 😀
MomsE 1palyaco ilk 15 haftam çok kötü geçmişti ama azalarak bitti merak etmeyin. Çubuk kraker görmek istemiyorum ağzıma sürmedim o haftalardan beri 😅
1palyaco MomsE bende prilam içiyorum dün gece içmedim ondan oldu sanırım 🤦🏻♀️ cinsiyeti nedir ? Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.
_ruyaninannesi_ 1palyaco 37 haftalık olmama rağmen hala Sabah lari bazen oluyor iki kere kusuyorum normal dır korkmaba gerek yok 🥴🌸
MomsE 1palyaco erkek 💙 sabah aç 1 akşam aç 1 olarak kullandım daha sonra teke düşürdüm en son 14-15. Haftamda da bıraktım inşallah sizin de bir an evvel biter sonrası çok rahat geçiyor 🌿
Yasmnk 1palyaco çok korkulacak bişey yok ben alıştım artık 😊 çıktığı zaman rahatlıyorum çıkamadığım zamanlar daha sıkıntı yanma yapıyor
Yenianne7 1palyaco Safrayı çıkardıktan sonra mutlaka ağzınızı çalkalayın. Asitli su dişlerinize ve diş etlerinize zarar verebilir
Hazalaskin 1palyaco miden çok boşsa safra kusmussun sanırım canım geçmiş olsun korkulacak bişey değil
gokceekus17 1palyaco bende prilam kullanıyorum. Kullandığım halde kaç kere kustum. Çok şükür bu aralar kusma olmuyor
1palyaco gokceekus17 İnşallah böyle devam edersiniz inşallah bende kusmam daha . Sağlıklı gebelik geçirip sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🌸