Moorbit aşkım böyle bisey yazmak istemezdim senden şimdiden ozur dilerim benim daha önce bı gebeligim oldu ve malesef ölü doğumla sonuclanmak zorunda kaldı preeaklamsi sebebiyle daha doğrusu doktor sonlandırdı 4 aylıktı kürtaj ihtimalim yoktu normal doğum yaptım hastanede yatarken aşırı ilgili doktorlara aşırı ilgili hemşirelere denk geldim Allah razı olsun onlardan doğumhane sürecimde böyle oldu desem yeri normalde kimseyi almadıklarını ama bana moral olması için yanıma annemi aldıklarını bilirim ebeler kontrol ediyor süreci başından sonuna kadar nöbetçi doktor sadece açılmamın ne kadar olduğunu kontrol etmek için geldi ve beni sakinleştirmek için yumuşatmak için elinden geleni yaptı hiç unutmuyorum ben agladigimda hemsirede benimle ağlayıp üzülme yaşın genç bak bana 8 senedir uğraşıyoruz olmuyor bidaha olur demişti tansiyonum 21 22 yi gördüğünde hep gelip ilgilendiler benimle keza diğer ebelerde öyle odalar dip dibe kimisi bağırıyor kimisi çığlık atiyor diye benim psikolojim hepten gitmişti ama ebeler saolsunlar onları bile duymamama kulak asmamama yardımcı oldular hani derler ya Allah iyi insanlarla karşılaştırsın diye gerçekten öyleymiş yukarı servise çıkınca orda olan hemşirelerim bile sırf beni görmeye geldigini bilirim insanına vicdani olana denk geldiğin zaman hersey çok güzel oluyor umarım yine aynısı olur 30+4 um Allah’ın izniyle yine orda dogum yapicam umarım yine mutlu ayrılırım Allah herkesi iyi insanlarla karşılaştırsın tekrardan 🫶🙏