Gulsh61 6 haftalık hamileyim salı günü ilk defa kahverengi lekelenme oldu doktorum hemen gelmemi söyledi ultrasonla baktığında keseyi görüp bebeği görememişti düşük riskin var deyip progestana başlattı cumartesi günü alttan muayene edecekti ama o günü beklemeden farklı bir doktora gidip kalp atışıda aldık çok şükür doktor lekelenmenin olabileceğini söyledi ama yinede çok tedirgin oluyorum ara ara regl gibi sancımda oluyor hatta az önce yine lekelenmem oldu🥺
myangelson Gulsh61 lekelenme belli bir süre devam ediyor ilaç kullanırken. Sen mümkün olduğunca yat dinlen bol su iç ilaçları aksatma. Benim doktorum çok aşırı şiddetli ağrın olursa (böyle dayanamayacak kadar çünkü hafif ağrılar normal ) gel demişti. Bir de kırmızi, pembe kan görürsen hemen gel demişti. Onun dışında kahverengi akıntı normalmis ilaç kullanırken
ardaada Gulsh61 7-8 haftalarda yaşadım 10 gün rapor vermişti bol bol dinlen artı progestan kullanmıştım. 2 hafta sonra kontorle gittiğimde kanama alanı yok olmuştu
Gulsh61 Dün ultrasonla çok detaylı baktı kanama alanım yoktu kesenın etrafında ilk lekeli akıntımdan sonra bugun tekrar oldu sadece sancımda oluyor ama dayanılmayacak kadar değil 10 gün rapor vermişti sonrasında tekrar uzatacağım ilacında alttan almama rağmen çok yan etkisi var sürekli yatmak istiyorum