Güzel annelerim bı sorum olucak.. Dün büyük abdeste çıktıktan sonra dikişten kaynaklı batma oldu. Bol su içmeme rağmen hala oturduğum zaman batma oluyor ve bazen acıtıyor. Dikisim 14 ncu haftada tedbir amaçlı yapıldı şuan 22.nci haftamdayım. Bu durum normal mi yoksa kötü bişey mi var detaylı ultrason 1 hafta sonra..