minikmucizeemaak
Aynı şeyleri yaşadım canım inan.
Biz sezeryandan sonra 3. Gün eve geldik 5. Gün kontrole götürdüğümde bilirubin 15 çıkınca yatış verdiler ve 1 gece ışın aldı çıktık 2 gün sonra kontrolde tekrar yükselmeye devam edince 1 hafta sonra tekrar yatış oldu.
Akabinde enzim testleri vs bir sürü testler yapıldı. Ama çok şükür bir şey çıkmadı ve anne sütü dendi.
İnan 1 ay boyunca 2 günde bir kan alma çok zor bir süreçti.
Tabi aileleri tahmin edersin kv sütün yaramıyor mama ver diyip duruyor en son bende aldım verdim hatta 1-2 kere.
Doktorum verme kilosu iyi diyince bıraktım bebeğin doyuyorsa gerçekten bunları yaşamış biri olarak söylüyorum gerek yok
Sadece içini ferah tut geçecek🌸