Edos1212 Kızlar sağlık ocagindayim tansiyonum 14 8 çıktı çok mu yüksek biraz bekle falan dediler ama korktum şimdi bekliyorum biseyde demediler
Ghlgl Evet gebelikte yüksek canım gün içerisinde bir kaç defa daha ölç yine yüksekse doktoruna görün geçmiş olsun canım