Dilekulgtt 35ebru benim 6 haftalikken kendiliğinden düştü kurtaja gerek kalmadi doktor korunmayin dedi bizde oyle yaptik ama sonrasinda regl oldum
35ebru orcngzm sizinkinin de mi kabı durmuştu?haftası büyükmüş 😔allah sağlık versin suanki gebeliginize
orcngzm 35ebru yok ikizdi rahim agzı açılmış 9 cm acil serklaj oldum fakat 1 hafta durabildiler vücut doğum basladı sandıgı için kabul etmedi atmaya çalıştı bebekler öylelikle kaybettim İnşallah şimdi sağsalim alırım kucagıma🙏
Ozr42 Geçen sene 6 haftalıkken düşük yaşadım. Kendiliğinden düştü kürtaja gerek kalmadı . Doktor 3 ay korunun dedi. 4. Ayın sonuna doğru hamile kaldım.