Ayse_gul46 Kızlar eskiden bal ve zencefil karışımı boğazımı rahatlatırdı hamilelik de kullansam bi zararı olur mu Memlekete gidip geldim hava değişimine uğradım galiba başım dönüyor nefes alamıyorum 😔
Tgce_06 Ayse_gul46 benim doktorum zencefili gönül rahatlığıyla kullanabilirsin dedi hatta bağışıklığa mide bulantıysa çok iyi dedi ben bal zencefil ve limon çayı yapıp içiyorum sürekli 14 haftalık gebeyim
Beyza-00 Canım doktoruna danış öncelikle. Şu an ben de farenjitim. Günde 1 tane doğadan zencefil limon bitki çayından içtim biraz rahatlattı. Tabii doğalını yapsan daha iyi olur ama yine de mutlaka doktoruna danış. Geçmiş olsun
Ayse_gul46 Beyza-00 teşekkür ederim sanada çok gecmis olsun doktora mecbur gitmem gerekecek çok afedersin balgam attım ama kandı bildiğin
Glcn2024 Aynısından 3-4 bardak içtim aşırı boğaz ağrısı ve minik bi ateşle uğraşıyorum üşüttüm ilaç alamadığım için de hemen geçmiyor tabi içince iyi geliyor ama uyuyup uyanınca boğaz yine aynı
Beyza-00 Ayse_gul46 Teşekkür ederim. o zaman mutlaka görün ben de ilaç kullanmak istemedim ama kadın doğum doktorum aferin alabilirsin demişti o şekilde toparlandım