Betlllal rabbim yardımcımız olsun canım bende çocuk yok istiyoruz ama olmuyor biraz da stres yapıyoruz tabi olmadığında stres çok etkiliyor hormonları geçen ay 14 gün gecikme olunca bu sefer oldum dedim ama kist olmuş ve hormonlarda tembellik başlamış o yüzden şuan tedavi görüyorum hormonları dengelemeye çalışıyor dr ama tabi herkes çocuk neden yok istemiyor musunuz hadi yapın yaşınız geçiyor dedikçe daha çok moral bozuyor bi işe yaramıyor rabbim evlat isteyen herkesin kucağını doldursun inşallah 🙏🏻