Melike_4949 37+4 Dün geceden beri çok az hareket etti bugün öğleden sonra doktora gideceğim bu haftalarda azalması normal dimi ?
Skarakas Melike_4949 ayni gundeyi ve ayni azalma bende de mevcut bende ogleden sonra dr ye gidecegim ayni soruyu soracagim bende bekleyeyim burdaa ne diyecekler
Melike_4949 Skarakas bakalım canım çok azaldı hareketleri bana göre yeri daraliyor diyorlar ama insan yine korkuyor