esra1esra Beta hcg 2343 çıkmıştı. 4+4 te vajinal muayene ile keseyi gördüm. Kalp atışı için 5+6 da doktor randevum var kalp atışını duyar mıyım sizce? Sizler ne zaman duydunuz?
Cucu_01 esra1esra ben tam 5+6 da gittim sadecw kese görüldü çünkü daha çok minik doktorum kesin olması adına 8.haftanda gel demişti oxaman duyduk🌸
Alpalpr esra1esra bende bu Salı gittiğim de sat göre 6+6 haftalıktı ama ultrasona göre 5+6 çıktı kese vardı kalp atışları da ekranda gözüküyor dedi ama sesi açınca duyamadık çünkü çok küçükmüş 2 hafta sonra gel dedi
Sule0- esra1esra 9. Haftada duydum geç döllenmeden dolayı 7. Haftada kontrole gittiğimde çok silikti 9. Haftada net duydum
Aybarssmom_ 7.haftada vajinal muayene ile duyulmuştu benim canım, rahmim tersmiş bebekte daha çok belime doğru yerleşmiş 12.haftaya kadar ben hep vajinal muayene oldum o yüzden üstten göremiyorlardı
_annee Aybarssmom_ ya bsi sorcam. Aktifsiniz diye meraktan size sorayım dedim. Benim bebiş karnımda toplanıyo ama sık sık oluyo bu, normal mi ?
mervesel_ Alpalpr Aynı durumla ven katşılaştım sat a göre 8 buçuk haftalık ama ultradonda 6 haftalık dedi size başka bir şey dedimi bu konuyla ilgili bilgi verdi mi
edamlaguzel Alpalpr merhaba benimki de aynı sizin gibi sat göre 7 haftalık gözüküyor ultrasonda 5+5 gözüküyor bi sorun olur mu acaba başka böyle bi şey yaşayan var mı aranızda??
Tugce-K esra1esra 6+0’da ilk randevunuzda duymuştuk biz ama kişiden kişiye değişiyor. Kimisinin geç döllenme oluyormuş 7-8’de duyan okudum.
Kubraygt Tugce-K yarın bende 6+0 oluyorum kontrolm var inşallah duyarım ☺️ siz keseyi ne zaman görmüştünüz
Tugce-K Kubraygt kese + bebek + kalp atışı 6+0’da gördük. Ben hamileliğimi 2. günde anladım😅 ama bilerek kan testini 4. haftada verdim yanıltmasın diye, doktorada sırf bu kese belirsizliği olur diye 6+0’a randevu alarak gittim. Her şey belli olmuşken gideyim diye😊
seymmnr esra1esra 5+4 falandı ben duyduğumda 🥲 devlet hastanesinde 8. haftada gel duymayız erken demişlerdi benim de kafamda özelde bi doktor vardı ona randevu almıştım ve çok şükür duymuştuk 🥰
Gulsahgunhan esra1esra 5 inci haftada sadece kese vardı içi bile boştu kendi kendimize dedik içi dolmayacak mı acaba boş mu falan 7. Haftada kontrol için cok umutlu gitmemiştik ama derindende olsa bi kalp sesi duyuldu 16. Haftadayız kızımız olacak :)
esra1esra Gulsahgunhan hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Ben çok erken öğrendim o yüzden sabırsızlanıyorum sağlıklı bir gebelik mi değil mi diye öğrenmek için. İnşallah ben de bu gidişimde kalp atışını duyarım rahatlarım :)
Gulsahgunhan esra1esra bizde cok erken ögrendik regl olmadan erken gebelik testi yaptık merakımızı heyacanımızı görmeliydiniz testteki çizgi tam bile belli olmuyordu o günleri geçirmek sabretmek öyle zorki helede geç bir zamanda aranan bir bebek ise umarım herşey yolunda gider :) biraz daha sabırla beklemek gerekiyormuş ama tabi o anda bunu insan yapamıyor :) şimdi şimdi anlıyoruz :)
Gulsahgunhan esra1esra İnşallh duyarsınız ama duymazsanızda üzülmeyin dqha o kadar cok test sizi bekliyormuş ki bi görseniz :) cok iyi anlıyorum sizi içinizi rahat tutmaya calışın :) herşey güzel olucak 🥰