25 kasımda kürtaj oldum hala ara ara pıhtı ve kahverengi şeklinde lekelenmek var geçenlerde muayene olduğum da içeride küçük bir parça gördüğü söylemişti doktor beta 10 geldi metiler adında ilaç kullandım 3 gün ama kanama kesilmedi ve devam ediyor böyle olması normal mi bu kan ne zaman bitecek kafayı yicem