fundatlas Atlasmom01 Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 oğlumla adaş olacaklar anlaşılan 😍 Sağlıkla gelsin sağlıkla büyütün evladınızı 🙏🏻💙
eveb19 Atlasmom01 ne güzel gününüz gelmis hayırlısıyla sag salim kavusun insallah, bizde daha 34 haftalık olduk son haftalar hic gecmiyor 🥹
Gamzeeeyurtkat Atlasmom01 bende yarın sabah doğuma gidiyorum sıfır uyku planlı sezeryan benimde rabbim yardımcımız olsun ister istemez strese giriyorum
Atlasmom01 Gamzeeeyurtkat ayyy sağa salim bebeğimize kavuşalım inşallah, bende kaç gündür uyuyamıyorum sancılarım da var ilk doğum heyecanı korkusu da var ortaya karışık 🥹🥹
Gamzeeeyurtkat Atlasmom01 benim sancım filan yok sezaryan olmasam geleceği yoktu heralde küçük hanımın 😊 bennimde ilk doğumum 😊
Atlasmom01 Gamzeeeyurtkat 39 a kadar bekleriz diyorduk doktorumla bir anda sancılar başlayınca kendimi hiç hazır hissetmiyorum 😕
Gamzeeeyurtkat Atlasmom01 ben 38+6 da doğum yapmış olucam Allah’ın izniyle bir nevi 39 sayılır. Hem kendim için hem sizin için ve tanımadığım herkes için dua ediyorum umarım güzel ve kolay olur her şey hepimiz için 🙏🏼😊