36.haftadan herkese merhaba nasıl geçiyor hanımlar🥰
SemanurAzboy 37 olduk zor geçti 36 ama 37 ye güzel geçecek hisediyroum 😂
KuzeyinAnnesi10
KuzeyinAnnesi10 kız şu bel ağrısından ha şimdi doğuracam diyorum 🥲
Semanur nerde yaşıyorsun soyadın tanıdık
Zeytop batmanda yaşıyorum 🥰
Bu arada bende 25. Haftadayim iyi gunlerimizdeyiz 😂🥹
Zeytop vala ne yalan söylim öyle 😄 canım
SemanurAzboy sıcak su torbası koy iyi geliyor
KuzeyinAnnesi10 aynen onu yapıyorum arada canım Rabbim yardımcımız olsun inşallah