Kızlar 32 haftalığım geçen hafta erken doğum riskin olduğunu söyledi doktorum açılma yok ama rahmin yumuşamış nst de hafif kıpırdamalar başlamış dedi bebek de tam baş aşağı dönmüş kafası çok aşağıdaymış progestan hap ve magnezyum kullan dedi onları kullanıyorum 1 haftadır , dinlen ağır iş yapma dedi bide hafif işlerimi yapıyorum sadece önceden adet ağrısı gibi ağrılarım vardı o hafifledi ama Bu aralar yine karnım çok sertleşip duruyor bebek bir yerde toplanıyor gibi bu haftalarda normal mi yoksa riskten kaynaklı birşey mi bu her gün kafama yeni sorun takılıyor :( birde okuduğum kadarıyla progestan hap kullananların sonrasında bebişler olması gereken de geç geliyormuş açılma yavaş ilerliyormuş normal doğum istiyorum 37.38 hafta benim için ideal doktorum Progestanı günde 2 tane kullan demişti acaba doğumu çok geciktirir mi günde 1 tane mi kullanayım