Azracagla Aşırı zorluyor artık yani biraz daha ittirirse eli kolu çıkacak bir yerden 😂pazartesi gün verecek doktor ya ay sonu ya yılın ilk haftası 2.sezeryan comingggg😱🥳🥲😂
Dileksue Azracagla bende 37+1 oldum taşıyamıyor gibi hissediyorum geçen gün aldık 2 ocağa yeni yıl olsun istedim 38+5 olcak ama geç mi bilemedim doktor istersen 28 aralıkta olur dedi bana cok yıl sonu geldi ama hala kafam karışık gün aldık ama
Tugcegurdal_ Dileksue benim de 38 oldu bugün. Yılın başını bekleyemeMiş maalesef. Çarşamba doğum olacak😬😬
Azracagla Dileksue banada ya 28 i yada ilk hafta alalım dedi 2 si alın dicem bakalım ne dicek yaş kaybetmesin diyorum bende
Dileksue Beyzab95 bende öyle düşündüm ilerde bana kızmasın Bi kaç gün daha duramadın mı anne diye 28 çok ay sonu 25 flan olsa yine iyiydi de ben kendim de öyle düşündüğüm için yeni yılda olsun dedim 😅
Beyzab95 Dileksue evet 🥲 tamda oğlak oluyor mesela dün falan olsa yay olurdu 😅 ikisi de güzel burç ama çok severim
Dileksue Beyzab95 bizim çevremizde ilk oğlak olacak bakalım bizi neler bekliyor anne yengeç baba akrep 🥲
Beyzab95 Dileksue benim babam oğlak 2 kuzenim oğlak 3’ü de inanılmaz iş kolik ve prensip sahibi insanlar ve inanılmaz iyiler erkekler sanki kızlara göre bir tık daha merhametli oluyorlar gibi ama 3’ü de mükemmel insanlar felaket iyiler 😅😅
Dileksue Tugcegurdal_ sağlıkla kucağa alın inşallah bakalım beni de doktor çarşamba tekrar çağırdı acil de alabilirim hazır ol dedi :)
Beyzab95 Dileksue benim burcum aslan çok iyi anlaşıyorum annem yengeç biraz zorlanıyor 😅 yengeçler biraz duygusal babam biraz daha gerçekçi ondan ama aşırı merhametli
Dileksue Beyzab95 evet fazlasıyla duygusalız hele bu dönemde tamamen benimde çogu arkadaşım aslan burcudur çok iyi anlaşırım 😁 oğlak burcunu da yaşayıp göreceğiz artık 😁
Beyzab95 Dileksue evet bende annemle çok iyi anlaşıyorum aslanlarda kıyamaz böyle sevdiklerine hemen yumuşarlar yoksa annem her şeye ağlıyor bazen dayanamıyorum fkkfkfkfkkf 🥲🥲
Dileksue Beyzab95 evet aslan biraz daha sert Bi burç hatta aslan burcu arkadaşım bana hep ağlıyorum diye sinirlenirdi mana verirdi kızı yengeç dogdu aynı sen diyo 😁
Beyzab95 Dileksue ahjshsjddh 🤣🤣 yengeçleri çok severim ama canım anam 🤣 eşimde yengeç bu arada tek güzel yanı erkekte evcimen olması 😅