Meeemoom canım geçmiş olsun,benimde o haftalarda hafif bi lekelenmem olmuştu,hemen gece doktorumu aradım dinlen yat kalkma dedi ve sabah hemen kliniğe çağırdı,telaşlanmadık çünkü öyle kan gibi değildi wc girdiğimde farkediliyordu,sabah gidince doktora kistten kaynaklı bi kanamanın olduğunu ve yavaş yavaş dışarı sızdığını ve kanamanın bittiğini ultrasonda muayene ile kanamanın yerini dahi ölçtü gösterdi,fitil verdi 2-3hafta yat dinlen kendini zorlama dedi,çok şükür bitti gitti,bence yaa tekrar doktoruna gidip aklına takılınaları sor yada başka bi doktora gidip tekrar muayene ol,geriye dönüşü yok çünkü Allah Korusun