srgl3362 Bebeğim 2 aylık emmiyor mecbur mama veriyorum ve kendimi sağıyodum son bi haftadır günde en fazla 30 cc çıkıyor toplamda kafayı yicem kesilcek mi artık yoksa arttırabilirmiyim
zeynep_2023 srgl3362 bende sadece sagarak veriyorum 16 günlüğuz ama gider diolar umarım gitmez seninde bol bol sütün olur olmazsada yapacak bisiy yok mamada kötü bisiy değil sağlıklari yerinde olsun yeter ki
TugbaOmerCucuk srgl3362 ben birden fazla emzirme eğitimine katıldım. Lahana yi haşlayıp ilikken gogse koyup biraz beklemeyi dediler hep süt kanallarını aciyormus birde bebekle anne teması ne kadar artarsa süt o kadar cogaliyormus
gulsenmstf srgl3362 Canım.ben kellogs var ya yulaf atistirmaligi sütle karistirip nesquik gbi yiyosn o bna inanilmaz süt yapiyodu yengem sylemisti işe yaradı çok yiyorum ondan faydasını gormustum dene istersen umarım çoğalır sutun
ikiprensesannesi__ Bol bol beslen ve bol bol sağım yap manuel olandan değil de elektirikli sağım makinaları dan kullan ben hamileyim şu an şimdiden aldım bile benimde sütüm olmuyor çünkü ve rezene çayı bide bulgur sütü artiriuor
srgl3362 ikiprensesannesi__ rezene kullanıyorum ve elektrikli pompayla sağım yapıyorum ama emzirmeyince bi kereden gitti işte goksa daha hamileyken sütüm geliyordu benim
srgl3362 zeynep_2023 ben mama kullanmaktan memnunum zaten bebeğim sayesinde güzel kilo aldı sağlıklı ama en azından günde bir biberonda olsa sütümden alsın istiyorum
srgl3362 TugbaOmerCucuk lahanayı ilk defa duydum umarım işe yarar. Bebeğimle zaten sürekli temas halindeyiz
gulsenmstf srgl3362 istediğin kadr iki günde bı paket bitiryodum ben seviyorum bide kırmızı meyveler olanı aliyodum😅
YigitPoyrazMomm srgl3362 bebeğinin gogusunu ac kendi gogusunun üstüne koy ten teması kur aranızda sütun inşallah gelecek canım ve emmese bile bebeği oraya koy baya etkisi olacak stres yapma bende 2 gün sağdım verdim memeyi unutuyordu az daha öyle hemn koydum bida da öyle meme vermemezlik yapmicsm unutuyorlar gerçekten