[silindi] Kızlar ben 10 gündür progestan kullanıyorum düzenli olarak.Son bir haftadır ara ara lekelenme oluyor.Doktor pek önemsemedi,olabilir dedi. Kullanmanıza rağmen lekelenme ya da kanaması olan var mı? Sizce normal mi bu durum?
Nur_Alp [silindi] Bende yaklaşık 10 gündür kullanıyorum dün gece 1-2 damla kan geldi nerden nasıl oldu anlamadım anlık şoka girdim korkudan şuan da biraz sancım var acaba neden oluyor ki
turkan403 [silindi] bol bol dinlenin derim iki gebelik de de başıma gelmedi doktorum direk progesteron hapı verirdi sabah akşam içerdim yanlz bu ayn2snde kahvrengi lekenmem bnmde oldu anlmdm negatif test yaptm evde de bence kalan kan akmistir diye dusnuyorum bekledi icn yerleşme de olabilir 🤷
xxxxxxxxxxxxxxxxxn Evet canım benim de olmuştu 2 hafta boyunca ara ara kahverengi lekenmeler oldu progestan kullandım sonra bitti iyice tabi ki bu süreçte doktorum bol bol istirahat et demişti
[silindi] xxxxxxxxxxxxxxxxxn bu gece kırmızı lekelenme oldu.Kanama diyemiyorum devamı gelmedi.Sonra kahverengiye döndü.Tedirgin oldum 😔
MihribanErdem [silindi] ben normalde kullanmıyorum bu ilacı ama bende de önce kırmızı kanama oldu silince daha sonra kahverengi gibi oldu acile geldim korkup 3. Gebeliğim olduğu için şimdi yatış yapıp önleyici ilaç verdiler iğne yaptılar dua edin lütfen bana 11+1 günlük bebeğim acısını göstermesin Rabbim çok korkuyorum diğer gebeliklerim düşük olduğu için iki progestan bir iğne ve serum verdiler şimdi sabah ultrasonu bekliyorum kızlar lütfen dua edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
asiyeisk [silindi] Bende gebeliğimin başından beri kullanıyorum . 5. Ayım dolana kadar kanamalı ve lekelenmeli gitti. Lekelenmesin sebebi rahim ağızında yara olmasıymış çünkü bebekte görmüyorlardı kanama alanı . Alttan baktı rahim ağzında yara vardı . Progestanı kullanırdım kahverengi leke olurdu sonra geçti
Bburrcu [silindi] canım dort haftalıkken basladım progratan kullanmaya fitil olarak kullandım hep 17 haftalık olduk sımdı ıkı haftadır da hap olarak kullanıyorum hıc sorun yasamamıstım ama ıkı haftadır arada bır genelde sabahları pembemsi leke sonra kahverenhı akıntı gıbı olmaya basladı halada oluyo doktor muane edıyo herseye bakıyo yara falanda yok serklajımda var oda normal hıc bısey bulamadı doktor ama enfeksıyon var ondan olabilir dedı bende anlamıyorum tuvalete gıtmeye korkuyorum kırmızı kan olmadı cok sukur hep akıntının ıcınde pembe leke gelıyo
xx16xx Arzu ben de çarşamba başladım demiştim hala ara ara oluyor İçeride kanama alanı yok demişti umarım geçer ama sanırım normal olarak değerlendiriyorlar Yarın sanırım doktora gidecektin belki sadece dozaji yükseltir içini ferah tut