Kızlar merhaba.. tüp bebek tedavisine başladık ilk iğnemizi hemşire yaptı. 2. Bugün eşim yaptı ve epey heyecanlandı stres oldu çıkarken hızlı ve çizerek çıktı biraz da kanadı. Ama dozun hepsini yolladık en azından🥴 orada bir yanma hissi var şuan hemen de morardı geldi mi başınıza böyle bişey stresle.. şimdiden teşekkürler iyi ki varsınız❤️