Hanımlar güzel anneler merhaba 🌞
Gebeliğimin 23. Haftasındayım önlem almak adına 4. Haftamdan beri Lierac jel kullandım ve çok memnun kaldım hala şişede biraz daha var . Bugün Gratis de kasada sıra beklerken “ life in çatlak bakım yağı “ nı gördüm raf da çok da uygundu indirim de vardı onu aldım denemek için açıkçası sizler bu yağı kullandınız mı memnun kalanınız var mı merak ediyorum 💭
Lierac devam ama destekleyici olarak düşünmüştüm fikrinize ihtiyacım var