Kızlar Ankara Bilkent’te doğum yapmak istiyorum ama şu an farklı şehirde yaşıyorum ailem orada yaşıyor asıl sorum şu 32. Haftamdayım şuna kaç haftalık olunca hastaneye gidip kayıt açtırmam lazım çok erken gitmek istemiyorum evimden o kadar uzak kalmak istemiyorum eşim çalışıyor yanımda uzun süre kalamaz izinlerini de doğum sonrasına saklasın istiyorum sizce ne yapmalıyım