40+2 doğdu bebeğim çok şükür suyumun gelmesi ile carsba akşamı acile geldim sancilarim düzenli ama açığım olmadığı için açilmayi beklediler açılma olsyinca ikindiye doğru suni sancı verdilsr açılma olur diye 4 santim açılma oldu ama çok kasildigim için bebeğe oksijen tam gitmemiş dün akşam saat 9 da sezeryana aldılar 10 30 da çıktık bebek oksijeni tam almadığı için yeni doğan ünitesinde duracakmis ne hissedeceğimi bilmiyorum daha görmedim bebeğimi