Bktgzdd Normal mi ? Sizde de oluyormu acaba? Bugün tam 34.haftamdayım. Sağ kasığımda böyle batma gibi bir sancı oluyor neden olur acaba? Çocuğun kafası döndü ondan mı acaba? Ayakta durunca oluyor
Nur_50 Bktgzdd 33+1 bende kasıkta kramp tarzı oldu bebek zaten döndüğü için dedim herhalde kafasından dolayı ama doktora gittiğimde rahminde hafif açılma var dedi bende böyle bir ağrı olmuştu dedim evet öyle olur dedi
ilongirav Bktgzdd bende 30. haftadayım sizin gibiyim ama benim sol kasıkta ve sol yanımda bıçak saplanması gibi ağrım var ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum hele ayakta olunca daha kötü oluyor dik duramıyorum anlamadım gitti 🥹
Dolphin16 Bktgzdd benimde afet olacakmışım gibi ağrım war sağ kasıkta üşütmekten oluyor diye tahmin ettim atlet giymeye karnımı sıcak tutmaya çalışıyorum
NurtenB Bktgzdd ilk bebeğiniz mi eğer 2.ve ilk sezeryansa bebeğin başı eski dikiş yerine baskı yapınca olurmuş bende dün öğrendim🤗
Nbl-scn Bende bugün 34 oldum. Simdiyebkadsr yasamadigim ağrı yaşadım. Kasik üstünde ani batma sancı var
Dolphin16 Bktgzdd gerçek olunca emin ol hissediyorsun yerinde duramıyorsun öle bişey bunlar yalancı kasılmalar yalancı sancılar .