Ebruska_92 ben kullanmıştım köpeğimi gezdirirken feci şekilde ayağımı burktum şişti falan 1 hafta üstüne basamadım evde sekerek dolaştım hatta eşim ısrarla hastaneye gidelim film çekilsin demişti de önce ilaç kullanayım geçmezse gideriz demiştim. 😅 hemen sonrasında gebeliği öğrenince doktora söylemiştim eğer sağlıksız bir durum olduysa zaten 8. haftaya kadar düşük olur kesin bir şey söyleyemem bekleyip göreceğiz demişti. (plansız gebelik) çok şükür bir şey olmadı iyi ki de o zaman röntgen çekilmemişim 😅 nipt ve detaylı sı da temiz çıktı şimdi 30. haftadayım hala her şey yolunda