Arkadaşlar 31.hafyadayız bebek 10gun önde gidiyor kilo olarak. Ama suyu iyi. Gebelik şekerim biraz yüksek çok değil ama diyetteyim. Doktorum daha şimdiden seni 38-39da sezaryene alırım hatta kilo önde gider suyu fazlalasir ise 37de bile alırım tarzı konuşuyor. Var mı benzer durum yaşayanlar…