Ezoo28 Eminegksln 33+2 benimde ama 3 haftadır yattigim yerden kalkarken mahvoluyoruum belim kitleniyor ne şişiyor sonra düzeliyor. Çatı ağrınız da var mi ?
mombarbie_ Eminegksln benimde aynı bende 30.haftadayım gece uyurken oluyor sadece kaburgalarım da ağrıyor üstüne dogrulamiyacak dereceye geliyorum
KadersizMelek Eminegksln bende 33+2yim resmen sağımdan soluma dönemiyorum öyle bir ağrı, çatı da ağrısı da var. Bu 3.gebelik diğer ikisinde bu kadar ağrı yaşadığımı hatırlamıyorum. Sanırım ikinci sezeryanım spinaldi ondan dolayı kaldı ya