Tugce_23 girebilir büyük ihtimalle hafta doldurmasi lazim bir de doğumdan sonra kilo kaybı oluyor bebekte ödem gidiyor benim bebeklerim de kuvezde şuan çok şükür iyiler ama haftası erken olduğu için onu dolduruyorlar o yüzden sağlıkla gelsin de kuvez geçici bir süreç ona çok takılmayın zor olsa da bir de o kadar minikler ki prematüreler inanın çok çok daha iyi bakıyorlar orda biraz güçlenip çıkarlar Allah’ın izniyle