Aysnr11 aslivrl12 Evet benim de kaşınıyor süt kanalları açılıyor sanırım göğüs ucum kaşınıyordu bir baktım ki minik minik beyazlar var süt gelmiş normalmiş 😇
Mervettas aslivrl12 ben 28.Haftadayim hala uçları o kahverengi bölge kaşınıyor ve soyuluyor sürekli kabuk bağlıyor o kabuklar banyoda yıkanırken soyuluyor alttan çıkan yeni deri acıyor ve hassaslaşıyor 😄ay ne detaylı anlattım 😂
teacher-mom21 Kaşınmak tek değil yuvarlak yuvarlak alerjik şeyler çıkmış ve kabuk atmış :( 23. Haftamdayim
aslivrl12 teacher-mom21 maalesef bende de var göğüs ucumda hafif beyazımsı ve göğsümün ucunda aşırı kararma oluştu🥲
aslivrl12 Boncukk123 hindistan cevizi yağı kullanıyorum arada yine kaşıntı oluyor normalde de oluyordu ama bu sıklıkla değil 2 gündür aralıksız kaşınıyor
Ummi_22 aslivrl12 ben 33 haftalık gebeyim. Çok fazla kasinmaya başladı göbeğim de aynı şekilde tek rahatlatan mustela Pişik kremi oldu yağ falan da denedim
aslivrl12 Mervettas kahverengi bölgem zaten git gide kötü oluyor göğsüm ilk haftalarda aşırı büyüyordu şuan küçülmüş küçülmesiyle beraber çok kaşınıyor 🥲