Çok kötü gün geçirdim 38.2 haftalıgım normal dogumdu benim suni sancı yedim son dakikasına kadar 8 cm açılmam oldu :( o acılara dayanamadım artık doktor 3 gün daha diyince beni sezeryana alın dayanamıyorum dedim direk sezeryan oldum yani her ikisinin acısıda aynı :( şuan canım çok yanıyor ben bugün normalide sezeryan avısınıda tattım :( allah böyle acı kimseye vermesin dikişlerim fena agrıyor yürümekte zorlanıyorum :( inşallah alılıcam