karaguzelirem_ Canan-_16 evet çok şükür , sadece 29 haftalık olduk ama hala hareketlerini alt karnımda hissediyorum henüz göbek deliğimin üzerine çıkmadı
birmeleginannesi_ Canan-_16 bende zehir ediyorum kendime galiba ama bazen aklıma öyle bı düşüyor ki atamiyorum üstümden o kötü düşüncesini
Ervaa35 Canan-_16 işte bende o yüzden gitmiyorum Allaha şükür hissediyorum sürekli zırt pırt ultrasona girmeye gerek yok😊