ilaycete213 iğnesini de ilacını da kullandım iğneyi 3 gün arayla vurdurdum gebe olduğumu bilmiyordum adet günümde hafif lekelenmeler oldu günüm geçti test yaptım çıktı emin olmak için 2 ayrı test yaptım sabahına hastaneye gittim 4 haftalıktı doktor progestan ilacı ve iğnesi verdi ilacı vajinal yoldan kullanmamı söyledi bi süre sonra vajinal yoldan rahatsız oldum ve ağızdan aldım lekelenmem olduğu için yazmıştı