Merhaba kızlar 30+4 gebelik var dr geriden geliyor gelişmemiş ddi 29 haftalik gitmiştik kilo boy iyi demişti. 1 hafta da gelişmemiş dedi. Ama ben o bir hafta içinde tansiyon yüksek çıkınca diyet yaptım yemeğe dikkat ettim falan ama bir alakası olabilir mi? Ya da başından böyle bir şey geçen var mı? Perinotolog yönlendirdi bakalım sonuç ne çıkacak dua edin. Hayırlı akşamlar