Meralim09 ben genelde sola yatıyordum. Özellikle yemekten sonra uzanınca sola doğru uzanınca bebek daha iyi besleniyor diyorlar. Ama şimdi sol kaburgam batıyor o tarafa çok yatamıyorum. Sağ sol yapıom tüm gece. Sırtım ağırınca en fazla beş dk sırt üstü yatıp sırtımı dinlendiriyorum.