Arkadaşlar bugün avidite testi vermek için şehir hastanesine gittim cmv ıgm negatife döndüğü için test yapılamaz dedi ama beni çok rahatlattı cmc ıgm çok basit bir virus grip gibi bişey dedi bebeğe geçme özelliği de çok çok dusk korkmama gerek yok dedi ayrıntılı da yine de detaylı araştıracaklar ama içimi bir nebze olsa rahatlattı toksoplazma igm olsa daha tehlikeli imis bebeği aldırmaya kadar gider dedi ama cmv ye yurt dışlarında bakmıyolarlar bile dedi sizin de içiniz rahat olsun biraz diye yazıyorum biliyorum en ufak güzel bir şey arıyoruz burda günlerdir araştırdım sordum cok üzüldüm ama şimdi biraz daha rahatım şükür duanedelım korktugumuz gibi olmasın doktorun dediği gibi basit birşey olsun