Merhaba bende elisa ismini çok beğeniyorum hatta bu isme baya ısınmıştım sonra burada bir yere yazmıştım birisi iyi araştırmamı anlamının aslında iyi olmadığını söyledi vazgeçtim ama nette gayet güzel anlamı olduğu yazıyor kafam karıştı 🤷♀️sizin bilginiz var mı acaba