Elhayal Anne18 benim çok erken başladı kaşıntınım 13 haftalıkken belim ve bacaklarım artık ciddi şekilde kaşınıyor kan sulandırıcı iğne kullanıyorum o yapıyor die düşündüm çarşamba doktor kontrolüm vardı cildiyeye gönderdi
Busesrky Elhayal valla bütün sonuçlarım normal çıkıyor anlamadım. Hala hastanedeyim inşallah Kolestaz değilde başka bişeydir
Busesrky Elhayal Pazartesi gününe kadar net bir bilgi yok maalesef safra asidi testi pazartesi çıkacak ona göre bişey diyecek sanırım. Devlet hastanesindeki doktorlar da kolestazla ilgili bi durum yok tahliller temiz diyor. Ama kaşıntım hala aynı
Elhayal Anne18 ben hep iğne mi dokaniyir ki diyordum ama benimle aynı şikayeti yaşayanlar olunca acaba mi dedim
Elhayal Busesrky insalah değildir insan artık herşeyden korkar oldu birşey olucak mi die bende salı gününe dahiliyeye randevu aldım
Elhayal Busesrky bakalım bana ne dicekler saç diplerim dahil kaşınıyor bitlendm sandım ama oda değil bir yere gitmeye korkar oldum kaşıntı geldi mi jendmi lavobaya zor atıyorum kasıyorum orda kendimi
Hill18 Busesrky benimde aynı şekilde doktor değerler safra asiti normal dedi ama kaşıntım geçmedi kaç haftadır
Cvznrrr Busesrky bende 8 aylıkta yaşadım onu pupp sendromu dedi doktor magnezyum desteği ilaçlarla şimdi daha iyiyim
Busesrky Hill18 benim safra asidim 18 çıkmış ilacın pek bi faydası yok kaşıntıma ama beslenmeme dikkat edicem yağ işlenmiş paket gıdalar beyaz ekmek yağlı süt kaşıntıyı arttırıyormuş bilginiz olsun