Kızlar merhaba. Bebeğim 12 günlük. İlk günler anne sütü ve mama olarak ilerledik. İlk haftanın sonunda mamayı kesti doktor. Neredeyse doğduğundan beri anne sütü aldığında ben hiç gazını çıkartamadım. Ve bir kaç gündür bebeğim aralıksız olarak memede durmak istiyor. Daha doğrusu sadece durmak değil bildiğin emiyor. Dursa dicem evet benimle bag kurmak istiyor beni istiyor ama emiyor yavrum. Bir kaç kere gece mama da verdim ona rağmen hala emmek istiyor en son beni emip uyuyor. Yani bu kadar emmeye doymamalı imkansız diyorum ama kafam çok karıştı. Netten baktığımda gazı olan çocuk sürekli emmek ister yazıyor. Başına gelen var mı? Gerçekten doymuyor mu. Ne yapacağımı şaşırdım sabahtan akşama kadar emzirmekten halim dermanım da kalmıyor bir fikri olan var mı 😞😞😞