Meltem3421 bir ay önce nazife hanıma gidiyordum düşük yaptım gitmedim herkes onu beğeniyor tanıklarımın çoğu ona gidiyor pazartesi perşembe nöbetçi oluyor genellikle tekrar hamile kalırsam inşallah nazife hanım yada nagehan hanıma gitmeyi düşünüyorum bir ay önce 700dü şimdi fiyatı artmış